söndag 9 februari 2014

Inspirationskort


En ask full med kloka budskap! Ja, det är vad jag har köpt mig. Varje kort har ett budskap och på baksidan finns en lite djupare förklaring. På askens baksida står det: Inspirationskorten är en påminnelse om att du bestämmer hur du vill leva ditt liv. Korten hjälper dig att välja de tankar och handlingar som för dig närmare dina livsmål.

Jag brukar ge det lite tid när jag ska dra ett kort. Söker igenom högen efter det rätta kortet för dagen. Funderar en stund om vad budskapet vill säga mig och det finns alltid kopplingar som får mig att tänka till och ta ställning. 

Nu vill jag här dela med mig av dessa inspirationskort och hoppas att de kan ge lite eftertanke och något gott råd på vägen. För det är ju så att hjärnan går att lura. Lura med sin egen tanke.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar